Photobucket Photobucket Photobucket

Blog Widget by LinkWithin

Perjalanan Program Induksi XTREME-C 2009/10

Maaf kerana lama tidak update blog tercinta ini dek kerana badan kureng sihat sikit, maaf kemaafan dipohon kepada semua.


Seperti kita sedia maklum, pada 19 haribulan yang lepas, program induksi selama satu hari telah dijalankan di Kolej, pelbagai tema modul telah dirancang seperti adik beradik, saya sayang kelab, let me know dan sebagainya. Program bermula dalam pukul 9 lebih dan berakhir dalam pukul 6 lebih.

Dalam Induksi ini, penekanan kepada asal usul kelab telah diberi keutamaan. Ini untuk memantapkan semua ahli am nya untuk menjelaskan matlamat kelab yang sebenar. Beberapa permainan mini sukaneka juga dirancang untuk mengeratkan lagi perhubungan antara ahli kelab. Dengan program Induksi ini juga telah memberi persediaan kepada senior-senior untuk menerima ahli baru. Terima kasih diucapkan pada batch 2008/2009 yang bersemangat mengikuti Program Induksi kali ini.

Tidak lupa juga terima kasih kepada ahli batch 2007/2008 yang menjayakan Program Induksi ini. Lagi tidak lupa juga semua alumni yang bersemangat menghadirkan diri pada program tersebut.

p/s: Gambar banyak, tapi takde sape nak donate lagi.huhu

"Esprit De Corps"


  Perjalanan Program Induksi XTREME-C 2009/10

1 ahli berkata2:

  Brekpit

July 28, 2009 at 3:56 AM

haha, sabo ye, kang gambo smpai, ngee..

Recent Comments

XtremeC
banner 225×341